Internationale Week van Gebed buiten de kerk

Gepubliceerd op 19 december 2023 om 17:40

Wereldwijd zijn christenen verbonden met elkaar in de internationale Week van Gebed (21-28 januari 2024). Dat doen ze dit jaar onder het thema ‘Heb God lief ... en je naaste als jezelf.’ De liefde voor God én de mensen om hen heen maakt dat christenen in Kampen niet alleen in hun vele kerkgebouwen op zondag samenkomen, maar ook doordeweeks op andere locaties in onze mooie Hanzestad actief omkijken naar stadsgenoten en mensen in nood. Het is op deze inspirerende locaties waar dit jaar de Week van Gebed plaats zal vinden. Elke avond begint om 19:00 en duurt drie kwartier met telkens een unieke invulling verzorgt door de mensen ter plaatse: zingen, bidden en samen lezen vult de tijd. De gezamenlijke liefde voor koffie en thee sluit hier en daar de avond ook af.

zo 21 januari           International Fellowship Kampen, Triangel 1

ma 22 januari          Kringloopwinkel Mazzeltov, Hogehuisstraat 23

di 23 januari            Jongerencentrum De Mix, Venestraat 8

wo 24 januari          Huiskamer Leger des Heils, Boven Nieuwstraat 33